27 Nisan 2010 Salı

Uzun bir aradan sonra yine yeniden

Bana göre bir seneyi daha geride bıraktık. Bu yoğun dönemden sonra artık kendimi bloglara yeniden atabilirim. Uzun süredir ne kupon ne futbol hiç birşey yapamaz olduk valla. Maçları bile izleyemedim. Aslında iiki de izlememişim kendi elimizle fenerbahçeyi şampiyon yaptık. Bu şampiyonluğun kaybedilmesinde en büyük pay yönetimde. Yanlış transferler yanlış kararlar GS nin şampiyonluğunu yitirmesindeki en büyük etki diye düşünüyorum. Jo diye bir adam getirdiler GS'a hiçbirşey katmadı aksine onun yüzünden nondayı yolladılar baros sakatlandı olay GS'nin alehine döndü. UEFA kupasından elendiler, şampiyonluk gitti. Bence yönetim hatasını kabul edip fenerbahçeye ve federasyona yüklenmeyi bırakmalı.
3 maç hatırlıyorum tranbzon fenerbahçe sivas. trabzon maçında emre güngörün puyol vari hareketi sonrasında kaybedilen maç. Fenerbahçe maçında aptal bir kadro ve kaybedilen 3 puan. Sonrasında sivas maçı; franconun yediği gol ve giden şampiyonluk. Bu saatten sonra galatasaray yönetimi butransfer stratejisini değiştirerek geleceğe yatırım yapmalı. Hoca ve yardımcısı gelirken çok heyecanlanmıştım UEFA zamanındaki galatasaray geri geliyor diye düşünmüştüm ama beklediğim olmadı. Altyapıdan gelenler arda gençler dedik ama hiçbiri olmadı. Gençlerden kimse yok ardanın olayı bitti bence gitsin.
Eğer galatasaray avrupada ciddi başarı istiyorsa yapması gerekenleri sıralıyorum.
1- Arda gitsin
2-Gençlerden 2 veya 3 adam a takıma gelsin
3-Franco gitsin ve artık galatasaray şu türk kalecilere güvensin
4-Yönetim artık futbola karışmasın
5- GS markası için artık futbolun yanında diğer branşlarada yatırım yapsın
6-Stad riva ve ada projeleri hayata geçsin

Para olmadan saadet olmaz. Lütfen artık federasyona laf söylemeyi bırakın milletin arkasında konuşmayı bırakın ve klubü yönetin.

Hiç yorum yok: