28 Mart 2010 Pazar

Yine hüsran


Kaç senedir hatırlamıyorum fenerbahçe maçlarında mutlu olduğumu. Sabahtan beri bir heyecan vardı içimde, sabah ofise gittim çalıştım ama çalışırkende hep maçı düşünüyordum hatta bu içimdeki heyecan çalışmamı bile engelledi diyebilirim. Dayanamadım saat altıya doğru çıktım ofisten başara gittim. Dün akşam çok içmiştim ve içimden hiç içmek gelmiyordu ama işte yine şeytana yenik düştük ve açtık bir bira. Maçtan önce bora selçuk derbilerde kendini gösteren bir oyuncu diye boş boş konuşuyordu ama kim bilebilirdi ki o topun gol olacağını.

Doksan dakika maç izledik bana sanki 3 saat gibi geldi ama maç sonuç olarak 90 dakkaydı ve yine hüsranla sonuçlandı bizim için. Galatasaray mükemmel bir kadro kurmuş kariyerinde büyük başarılar olan bir hoca iyi bir takım ama işte hem uefa kupasından eleniyosun hemde ligde yarıştan kopuyosun. buna anlam vermek cidden güç.

Maça baktığımızda daha ilk dakikada galatsaray pozisyon yakaldı mustafa sarp ile bizde zannettik ki maç bir o kalede bir bu kalede geçicek bol pozisyon olucak bu maça yürek dayanmaz dicez. ama maç hiç de beklediğimiz gibi olmadı. Galatasaray bütün topları şişirdi fenerbahçe çok sakin ve pas yaparak oynadı. top hep fenerbahçenin ayağında idi galatasaray topu şişiriyo top fenerbahçeye geçiyor ve fener 6-7 dakkika ortasahada topla oynadı. Araya attığı toplarla pozisyon bulmaya çalıştı guiza her zamanki gibi doğru bu topları boç yere harcadı.
Galatasaray 2 tane net pozisyon buldu ancak birinde santos diğerinde keita galatasaray galibiyeti geçirecek golü kaçırdılar. Bu caner ne işe yarıyor bilmiyorum bu adamı gittiniz getirdiniz onun yüzünde uefa kupasından elendik doğru dürüst bir orta yapmadı attığı toplar stad dışına çıktı ne yararı var bu adamın takıma biri çıksın bana söylesin desin ki caner geldiğinden beri bunları yaptı. Lütfen hakan balta kes şunu takımdan gitsin artık lütfen.


Hakem hakkında konuşmak cidden istemiyorum herkes yanlı olduğumu düşünecek ancak mehmet topala top eline çarptı diye sarı kart gösteren adam guizanın düdükten sonra topa vurmasına hiç birşey yapmadı daha sonraki pozisyonda ceza sahası içerisinde topu eliyle alana guizaya yine hiçbirşey demiyerek fenerbahçeyi ipten aldı.
Ayrıca ilk yarıda santosun santosa yaptığı pozisyonue s geçen hakem maçın son dakikasında luganonun santosu çekmesini de görmedi. Yani ben gördüm ve bu peanltı değilse bilmem kaç tane kusurlu hareketten biri değilse nedir bilemiyorum.
Son olarak bu platformda cidden küfür etmek istemiyorum ama maçın sonunda kendine gelen topu poposuyla yumuşatan volakn için birşey söylemek istemiyorum. Söyleyecek çok şey var onun için ama işte dilim varmıyor malesef.

Galatasarayın şampiyonluk şansı bu maçtan sonra baya zora girdi fenerbahçenin şampiyon olmasını mucize olarak görüyorum ama galatasarayın bana göre şansı kalmadı.

Başkan için oynamayan futbolcuların benim için artık bir önemi yok siz bu maçı böyle bir ortamda kaybediyorsanız sizin hiçbir şeye inancınız yok demektir.

Hiç yorum yok: