25 Ekim 2009 Pazar

Futbol Hatalar Oyunudur!

Ligin 10. haftası geldi çattı. Ve dünyanın izlediği fenerbahçe galatasaray maçına dakikalar kaldı. Maç şükrü saraçoğlunda ve galatasarayın şükrü saraçoğlunda 9 senelik galibiyet özlemi devam ediyor. Ligde geride kalan 9 haftaya baktığımızda galatasaray iyi top oynuyor ancak defansda sıkıntılar var. Fenerbahçe ise lige rekorla başladı ve ben oynamakta olduğu futbolu beğenmiyourm. Geçen hafta antep karşısında fenerbahçein puan kaybediceğini maçtan önce belirtmiştim. Fenerbahçenin geriden gelip maç alma olasılığını bu sezon çok zor olarak görüyorum. Eğer ki galatsaray ilk golü atarsa ki bana göre ilk gol galatasaraydan gelicek sonrasında fenerbahçenin maçı alma şansı yok.
Galatasarayın tek dezavantajı kötü olan savunma hattı. Maçtan önceki ilk 11lere bakıldığında galatasarayın klasik 11.i ile maça başlıyacağını görüyoruz. Fenerbahçe ise haftaiçinde oynamış olduğu kazım tek forveti ile maça başlayacak gibi gözüküyor. Daha önce belirttiğim gibi galatsarayın kötü olan savunma hattı fenerbahçenin kazımın tek forvet oynaması ile çok zorlanmayacağı ve galatasarayın maçı rahat kazanacağını düşünüyorum.
Ligde geride kalan haftalara bakılıdğında ligin en çok gol atan takımı ile en az gol yiyen takımı karşılaşıyor. Galatasaray ve fenerbahçenin ligde golattıkları dakikalara baktığımızda ise iki takımında son 15 dakikada çok atıp kalelerinde fazla gol yediğini görüyoruz. istatisikler doğrultusunda son 15 dakikya daha konsantre ve ve daha dinç giren takımın maçı kazanması kaçınılmaz. Ama ben yine galasatarayın ilk gölü atması halinde maçı kesinlikle kazanacağı görüşündeyim. Ve iddalı bir şekilde belirtiyorum maçın skoru 1-3 goller kewell arda kewell.
İyi olan kazansın lugano çirkefleşmesin.

Hiç yorum yok: