16 Aralık 2009 Çarşamba

Servet forvet oynasın bence.

Herkes izledi. Star euro d.de diye bildirmişti maçı işten geldim bir baktım starda maç var anlamadım. Neyse o sorun değilde bu takımın hali ne olucak onu merak ediyorum. Tamam gençleri oynat buna bir lafımız yok ama Aydın neden forvet oynuyo onu anlamadım. Valla Servet oynasın forvet olarak. Harbiden o Aydından daha net forvet oynar. En azından topa kafa vurabilir. Yok mu genç forvet onu oynat. Baros sakat Nonda Nonda dedik oda yalan oldu. Galasatarayın kadrosunda genç forvet olarak düşündüğümde hepsi kiralık veya satıldı. Bi Serkan çalık vardı oda piyasada yok. Diyorsunuz ki sen zaten kendi ağzınla söylüyorsun Aydının neden forvet oynadığını. Evet haklsınız işte bu sebepten aydın forvet oynuyor. Ama Galatasaray gibi takımda sadece bu kadar mı forvet oynucak adam olur? Bugünkü maçın benim için önemi yok. Ama diyoruz ki galatasaray bu sezon UEFA kupasına oynuyor. Peki bende soruyorum Galatasaray bu forvetlerle mi UEFA kupasına oynuyor? Ya oynasa ne yazar. Galatasaray bu kadro ile UEFA kupasını almayı bırak şampiyon dahi olamaz şimdiden söylüyorum.

Merak ettiğim bir konu daha var. Bu Barış ile Rıjkaard arasında ne var? Cuma günü maçı izledim öldüm öldüm dirildim. Barış hiç birşey yapmıyor sadece koşuyor. Sadece koşan adam ilk 11.de yer bulacaksa bende hemen antremanlara başlıyorum. Kondisyonu denk getirdik mi bende oynarım o zaman. Olumlu hiçbir hareketi yok adamın ve Rıjkaard.ın banko adamı oldu. Her maç oynuyor hemde 90 dakika. Çok enterasan.

Sene başında ne kadro kurduk dedik açık ara şampiyonuz dedik ama bir numara yok. Elano sezon başından beri hiçbirşey yapmadı, Keıta dedik maçta 2 klas hareket yapıyor bize yetiyor sanki, Baros iidi sakatlandı Nonda coştu sonra söndü. Bu sene Galatasarayın en iyi transferi Kewell. İnşallah sene sonunda imzalarda galatasaraya daha fazla fayda sağlar.

Bugün kuponları yayınlayamadım malesef sadece ben kazandım kusura bakmayın.

Hiç yorum yok: