11 Kasım 2010 Perşembe

Ali Samiyenin son demleri

Dün Ali Samiyendeydim. İlk 11 e baktığımda Cana'nın ilk 11 de stoper olarak başlamasına çok şaşırdım. Ancak ilerleyen dakikalarda Cana'nın orda iyi bir tercih olduğunu herkes gördü. Ancak Hagi'nin Aydın - Barış ısrarını anlamış değilim. Birde gitti Aydını çıkardı yerine Ali Turanı aldı bari Ali Turanı aldı. Hadi Ali Turanı aldın bari onu sağ kanatta oynatma artık. Aydın bal yapmayan arı, Barışın ne yaptığı belli değil. bu takımın en iyi kazancı Pino oldu. Hagi Elano'yuda kazanırsa Baros ve Kewell'ın katılması olay daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Takımda en azından artık biraz hırs var.

Fakat bı taraftarla bence hiçbirşey olmaz. Kapalıda orta grup her maçta olduğu gibi bağırdı ancak stadın genelinde doğru dürüst ne bir uyum var ne doğru dürüst marş var hiçbirşey yok. Anlamıyorum bu tirbün liderleirnde birer telsiz olsa herkes ortak olsa bağırsa denese en azından. Ancak bir iki tane güzel marş yazılsa takımı coşturacak alevleyecek birşeyler olsa çok güzel olacak ama yok işte. Yıllardır aynı marşlar marş bile denemez aynı dörtlükler ben anlamıyorum bu adamlardan bazılarının işi sadece bu. Bari bunu düzgün yapında bizde maçta eğlenelim çoşalım zevk alalım yani.

Hagi ile ne değişti diye soruyorum kendime aslına bakılırsa değişen hiçbirşey yok. Pinoyu işleride oynatmaya başladı olay farklı oldu. Bakalım ilerleyen günler bize ne gösterecek.

Hiç yorum yok: