29 Kasım 2009 Pazar

El Clasico Öncesi Sessizlik

Geçen sezon 6-2'lik maç gözümün önünden gitmiyor. Corvus'ta oturmuş Barış ve Betül'le biralarımızı yudumlarken barın üzerindeki televizyon gözüme takıldı. Ntv açık ve maç var ama uzak olduğu için göremedim. Gözlerim 2 numara miyop gittim baktım Barca-Real. İçimden nasıl unuturum bu maçı izlemeyi diye geçirdim ve yerime oturdum Barış ve Betül'le sohbet ederken gözüm devamlı televizyondaydı. Bir anda goller gelmeye başladı 14-18-20 durum 2-1 oldu sonra Messi 35'te durumu 3-1'e getirmişti. Madrid tribünlerinden ses çıkmıyordu. 2. yarıyı izleyemedim ve evde maçın skoruna baktığımda şok olmuştum! 6-2 almıştı Barcelona ve büyük bir hezimetti Real için.

Geldik 2009-2010 sezonuna... Real sezona bomba transferlerle başladı ve şu an ligde 28 puanla lider durumda. Real C. Ronaldo'nun sakatlığından sonra bocalama dönemine girip inişli çıkışlı bir grafik çizsede bu maçın havasının farklı olacağını herkes biliyor.

Barcelona'da ise durumlar daha iyi gözüküyor. Takım formda Iniesta ve Xavi'nin inanılmaz futbolu her Barcelona maçını bir resitale çeviriyor. Zlatan ve Messi'nin sakatlıktan çıkmış ve hazır olmamaları Barcelona için bir dezavantaj olsa da Barcelona bu maçı alır ve halk kazanır diyorum.
Herkese İyi seyirler.

Hiç yorum yok: