3 Kasım 2009 Salı

Basketbolda neler oluyor? Efes-Fener


Bugünlerde anlamadım olaylar dönüyor basketbol camiasında. 2009 senesinin sonuna gidiyoruz Fenerbahçe ülker efes pilsen serisi kazanan lig şampiyonu olacak. Seri başladı ilk 2 maçı fenerbahçe ülker rahat bir oyunla kazanarak şampiyonluk yolunda büyük bir avantaj sağlamıştı. Ancak efes pilsen geri döndü ve abdi ipekçideki 2 maçı alarak durumu 2-2 ye getirdi. 5. maçı daha dün gibi hatırlıyorum efes son dakikalarda maçı almıştı ve maçtan sonra bir sürü olay çıkmıştı. Rasim hakem masasına tekme atmıştı mirsad olayların içindeydi. Daha dün gibi gözlerimin önünde.


Ve son karşılaşma tarih 18 Haziran 2009 yer abdi ipekçi Efes Pilsen maçı 79-76 almıştı ve olan oldu. Taraftarlar sahaya girmişti bir anda yedek klübesinin önü ana bana günü olmuştu. Kerem gönlümün ona tekme atmaya çalışan bir taraftara attığı yumrukla adamın yere düşü geldi şimdi aklıma. Ne maçtı ama maçtan sonra soyunma odalarının önünde kargaşa her yerde küfürler kavgalar. Daha sonra polis salonu boşaltmış ve efes pilsen şampiyonluğunu avuçiçi kadar taraftara karşı kutlamıştı ve kupayı kaldırmıştı.

Son bir kaç gündür gazetelerde bu maç ve mirsad hakkında açıklamalar yapılıyor. Fenerbahçe ülkerli yöneticiler efes pilsenin üzerine geliyor. Birde Kerem Gönlüm dopingli çıktıktan sonra eleştiriler ayyuka çıktı.

Acaba söylenenler doğru mu? Mirsad efes pilsene imza attığı için mi 5.maçta bilerek kasti faul yaptı? acaba bu sebepten mi bu sene daha hiçbir maçta oynamadı?

Valla merak ediyorum ama öğrenebileceğimi zannetmiyorum.

Hiç yorum yok: