30 Kasım 2009 Pazartesi

Kazançlı Haftasonu Sonrası


Superbahise üyeliğime baktım az önce yıl 2003. Yuh be dedim bu nedir abi bizim bu bahis sevgimiz, kolay yoldan parayı bulma aşkımız nedir? Neden bu şekilde bir milletiz? Böyle mi yetiştik? Hayır. Şu an Türkiye'de her kesimden insan iddaa oynuyor, bahis peşinde, kolay yoldan paranın peşinde. Bu soruya bir türlü cevap veremiyorum ama ben de devam ediyorum hala oynuyorum işte kuponlar burada.

İnsan kafası iyi olunca ne yazıcağını şaşırıyor. Futbol diyoruz Türkiye'de en büyük sektör. Her şey futbolun altında dönüyor. Futboldan Türkiye'de milyonlarca insan ekmek yiyor. Bahisi düşününce, devlet bile bununla başedemedi, artık bizimde bir kazancımız olmalı dedi. Yoksa şirketler Kıbrıs'tan paraları alıyordu. Hem de vergisiz kaygısız.

Ve ne oldu iddaa doğdu.

Yıl 2004 aylardan nisan dediler ki deneme olarak olucak ama sonra bir baktık ki denemeden çıktı olay resmen bir gelir kaynağı devlet için. Bence olsunda bu da bir gelir ama nereye aktığı önemli. Bana dersen ki bu para yani kazananlardan kesilen paralar veya komisyonlar amatör kulüplere akıyor ya da bu paralarla biz bu yatırımları yapıyoruz. O zaman tamam. Ama ben bu paraların nereye aktığını göremiyorum. Her hafta oynanan şans oyunlarından bir havuza inanılmaz paralar akıyor. Olimpiyatlar için bile inanılmaz paralar kesiliyor.

Size bir örnek vereyim bu örneği Milli Piyangonun sitesinden alıyorum 2005 yılında olimpiyatlar için aktarılan kaynak 12.950 YTL (2005 yılından sonrası yok o sebepten) bu rakama 6 sıfır koyduğunuzda o dönem için hatırısayılır bir rakam ve o dönemden bu döneme gelen rakamları düşünün. Ben düşündüğümde bir sonuç çıkaramıyorum. Bir yandan kapitalist düzende yapmam gereken yükümlülükleri yapmaya çalışıyorum bir yandan televizyon izliyorum ve kafama takılan şeyleri paylaşıyorum. Aslında amacımız futbol ve paylaşım. Bu şekilde ilerleriz ama işte yine az önce bahsettiğim bir noktaya geliyoruz: Türk Olmak.

Evet Türk olmak. Hep aynı şeyler düşünsenize.. Transfer döneminde gazetelerde yazılanlara kim bu kadar dayanır ? İnanılmaz yazılar var. Tamamen hayal ürünü haberler.

6 senedir Morientes Galatasaray'a geliyor. Şu an nerde oynadığını bile bilmiyorum.

Uzatıyorum yazıcaklarımı veya konudan koptum aslına bakarsanız ama futbol bizim her şeyimiz ne olursa olsun biz futbolla varız. Futbol olmadan yaşayamayız.

Hiç yorum yok: