3 Kasım 2009 Salı

Ne olucak bu Beşiktaş'ın hali?

Böle maç olur mu ya?Mustafa denizli 5 pastan sonra hatalı pas yapmayı futbol zannediyo sanırım. Anlamadığım şey adamlar 5-6 güzel pas yapıyorlar sonra saçma sapan bir yere pas ve pozisyon veriyorlar. Pas Pas Pas nereye kadar bu şut yok bir orta yok verkaç araya pas yok. Beşiktaşın gol atması için top birinin götüne başına çarpıcak öle gol olucak başka birşey yok.
Ya lige bakıyorum 11 maç oynamışlar topu topu 11 gol atmışlar maç başına 1 gol yani. Buna karşın galatasaray ligde 28 gol atmış fenerbahçe ise 22. Bu durumda beşiktaş ne bekleyebilirsin ki.
Şampiyonlar ligine bakıyosun tamam zor grup ama yani 3 maçta 1 gol mu atılır ya. Sonra taraftar yönetim istifa dediği zaman yıldırım demirören taraftara savaş açıyor. Diyor ki grupları temizlicez. Wolfsburg maçını izliyorum bu taraftar grup falan değil ki herkes bir ağızdan yönetim istifa diyor.


Şampiyonlar liginin en az şut çeken takımı hangisi beşiktaş en az gol atan takımı hangisi beşiktaş artık mustafa denizli değiştirmesi lazım bazı şeyleri. Keşke beşiktaş boboyu satsaydı o zaman bazı şeyler daha farklı olabilirdi diye düşünüyorum. Geçen sezona bakıyosun bobo nobre holosko üçlüsü toplamda 31 gol bulmuşlar ve beşiktaş sezon sonunda toplam 60 gol atmış. Bu sezon bu üçlüye tabatayıda ekliyorum toplamda 3 gol. Beşiktaşın bu durumdan utanması lazım. İşte diyorum ya en azından bobo gitseydi hem biraz para gelirdi hemde daha ii bir golcü gelir ve belki beşiktaş bu durumda olmazdı. Beşiktaşın bu sene en ii tranferi ferrari eğer bu defans olmasaydı beşiktaşın ligdeki yeri bundan daha kötü olabilirdir. Ligde 4. sırda olmasının tek nedeni 6 gol yemesidir. Aslına bakarsanız forvetlere de çok fazla kızmamak lazım sen orta sahada oyunu kuramazsan topu kanatlara yayamazsan forvete top ulaştıramazsan forvetlerden gol bekleyemezsin. Sene başında milyon eurolar dökerek tabata diye bir futbolcu alıyosun 11 lig maçı 4 şampiyonlar ligi maçı adamın beşiktaşa hiçbir katkısı yok. Maçın kaderini değiştirecek oyuncu diye alıyosun topu topu bir golü var asisti var mı hatırlamıyorum. Değermiydi bu kadar para vermeye bu transferi yapmaya bilmiyorum.
Sen geçen seneyi çifte kupayla kapatıyosun bu sene sürünüyosun ya. Beşiktaşın maçı hiç zevk vermiyor star bence beşiktaş maçları yerine başka maç yayınlasın.
Yine hüsran yine hüsran adamlar 10 dakikada 3 ledi beşiktaşı taraftar çıldırdı beşiktaşlılar yine başları önde sahadan ayrıldı.

Hiç yorum yok: